AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 1078cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 95 Ks pri 7750 okr/min i 102,9 Nm pri 4750 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, spojka u uljnoj kupci. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 20 litara. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1462 mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 193 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 220 km/h. |
Multistrada 1100 (2007. god) ima sve karakteristike prethodnog modela, Multistrade 1000 DS što se tiče izgleda i opreme, ali posjeduje pogonski agregat nove generacije, zrakom hlađenih L- dvocilindraša kojem je povećana zapremina sa 992 cc na 1078 cc a spojka je u uljnoj kupci umjesto klasične suhe izvedbe.(Glavna slika)
Multisrada 1100 S se razlikuje od osnovnog modela Multistrada 1100 jedino po ovjesu, koji je kod modela S ekskluzivnije izvedbe marke Ohlins.(Slika 1)
Multistrada 1100 nudi više zabave u vožnji otvorenim cestama i putovanjima od svog prethodnika Multistrade 1000 DS, jer razvija više snage i okretnog momenta na nižim okretajima pa je time i reaktivniji u vožnji.(Slika 2)
Pogonski agregat koji pokreće Multistradu 1100 i 1100 S.
Gotovo da i nema vidljive razlike na prvi pogled, osim drugačijeg kučišta spojke koje je većih dimenzija i oblijeg izgleda u odnosu na agregate sa suhom spojkom.
Poklopci cilindara (remena) su malo oblijih linija nego oni na starijim modelima te se na njima nalazi pisana oznaka koja pokazuje da se radi o agregatu od 1100 cc i oznaka DS (double spark), što označava da se radi o dvije svijećice po cilindru. (Slika 3)