Multistrada 1200


Multistrada 1200
AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI L-koncepcije.
HLAĐENJE Vodeno.
OBUJAM 1198cc.
SNAGA I OKRETNI MOMENT 150 Ks pri 9250 okr/min i 118,7 Nm pri 7500 okr/min.
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. Pokretanje ventila remenom.
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. KVAČILO- komanda, hidraulična, spojka u uljnoj kupci. Klizna spojka.
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. ABS opcionalno.
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO 20 litara.
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK 1530mm.
SUHA TEŽINA (bez tekućina) 189 kg.
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA 120/70-17 i 190/55-17.
MAKSIMALNA BRZINA Oko 260 km/h.

Multistrada 1200, je kako je već na početku poglavlja spomenuto, potpuno nova vizija tog modela koja skoro da i nema dodirnih točaka sa prethodnim modelom.(Glavna slika)

U novu Multistradu se ugrađuje pogonski agregat koji je sada hlađen tekućinom i preuzet je ni više ni manje nego sa superbike modela 1198!

Testastretta 11stupnjeva, kako su u Ducatiju nazvali Multistradin agregat, dobio je to ime zato što je njegovo preklapanje usisnih i ispušnih ventila izraženo kroz interval rotacije radilice smanjeno sa 41 stupanj, koliko ono iznosi na Testastretta Evolucione motoru s modela 1198, na samo 11 stupnjeva na ovoj Multistradi.

Tako se došlo do mekšeg razvijanja snage, uglađenijeg sagorjevanja i manje potrošnje, dok se istodobno smanjila emisija štetnih plinova.(Slika 1)

Postoji osnovna verzija Multistrade 1200 te S verzija koju je moguće naručiti u Sport ili Touring varijanti koja je serijski opremljena putnim koferima, grijanim ručkama upravljača i centralnim osloncem.(Slika 2)

Model S dolazi serijski opremljen ABS sustavom i djelovima oplata od ugljičnih vlakana.(Slika 3)

Nova Multistrada posjeduje čak četiri moda vožnje: sportski, touring, urbani i enduro, koje vozač bira preko novog ride by wire sustava.

Tu je i kontrola proklizavanja, te treba napomenuti da prilikom odabira jednog od moda vožnje, sukladno razvijanju snage, prilagođava se i podešenje cjelokupnog ovjesa.

Multistrada 1200 je motocikl koji se skoro po ničemu ne može uspoređivati sa svojim prethodnikom.

U svim aspektima, od dizajna pa do pogonskog agregata, ovjesa i okvira, za novu Multistradu se zaista može reći da je prekrasan labud u odnosu na prethodnika za koji će većina Ducatista reći da je ružno pače.

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.