AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Vodeno. |
OBUJAM | 1198cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 150 Ks pri 9250 okr/min i 118,7 Nm pri 7500 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO- komanda, hidraulična, spojka u uljnoj kupci. Klizna spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. ABS opcionalno. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 20 litara. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1530mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 189 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 190/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 260 km/h. |
Multistrada 1200, je kako je već na početku poglavlja spomenuto, potpuno nova vizija tog modela koja skoro da i nema dodirnih točaka sa prethodnim modelom.(Glavna slika)
U novu Multistradu se ugrađuje pogonski agregat koji je sada hlađen tekućinom i preuzet je ni više ni manje nego sa superbike modela 1198!
Testastretta 11stupnjeva, kako su u Ducatiju nazvali Multistradin agregat, dobio je to ime zato što je njegovo preklapanje usisnih i ispušnih ventila izraženo kroz interval rotacije radilice smanjeno sa 41 stupanj, koliko ono iznosi na Testastretta Evolucione motoru s modela 1198, na samo 11 stupnjeva na ovoj Multistradi.
Tako se došlo do mekšeg razvijanja snage, uglađenijeg sagorjevanja i manje potrošnje, dok se istodobno smanjila emisija štetnih plinova.(Slika 1)
Postoji osnovna verzija Multistrade 1200 te S verzija koju je moguće naručiti u Sport ili Touring varijanti koja je serijski opremljena putnim koferima, grijanim ručkama upravljača i centralnim osloncem.(Slika 2)
Model S dolazi serijski opremljen ABS sustavom i djelovima oplata od ugljičnih vlakana.(Slika 3)
Nova Multistrada posjeduje čak četiri moda vožnje: sportski, touring, urbani i enduro, koje vozač bira preko novog ride by wire sustava.
Tu je i kontrola proklizavanja, te treba napomenuti da prilikom odabira jednog od moda vožnje, sukladno razvijanju snage, prilagođava se i podešenje cjelokupnog ovjesa.
Multistrada 1200 je motocikl koji se skoro po ničemu ne može uspoređivati sa svojim prethodnikom.
U svim aspektima, od dizajna pa do pogonskog agregata, ovjesa i okvira, za novu Multistradu se zaista može reći da je prekrasan labud u odnosu na prethodnika za koji će većina Ducatista reći da je ružno pače.