Multistrada 620


Multistrada 620
AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI L-koncepcije.
HLAĐENJE Zrakom.
OBUJAM 618cc.
SNAGA I OKRETNI MOMENT 63 Ks pri 9500 okr/min i 57 Nm pri 6750 okr/min.
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. Pokretanje ventila remenom.
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. KVAČILO-komanda, hidraulična, spojka u uljnoj kupci. APTC sistem.
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA Dvostruki disk, promjera 300mm i dvoklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta.
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO 15 litara.
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK 1459mm.
SUHA TEŽINA (bez tekućina) 180 kg.
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA 120/60-17 i 160/60-17.
MAKSIMALNA BRZINA Oko 190 km/h.

Multistrada 620 (2005- 2007. god) je agilan sport- touring motocikl na koji se ugrađuje pogonski agregat koji pokreće i Monster 620.(Glavna slika)

Iako posjeduje pogonski agregat od 618 cc, mala Multistrada se pokazala okretnijim i reaktivnijim motociklom u vožnji u odnosu na većeg brata koji posjeduje pogonski agregat od 992 cc i raspoaže većom snagom.(Slika 1)

Multistrada 620 je i dio voznog parka Taljanske policije i za tu namjenu se dodatno ugrađuju (crash barovi), tj bočno postavljene cijevi za zaštitu pri eventualnom padu koji je itekako moguć pri policijskim potjerama te dodatna rasvjetna tijela, kamere i rotirajuće svijetlo.(Slika 2)

Prepoznatljiv prednji kraj Multistrade s pokazivačima smjera integriranim u retrovizore, ujedno je i predmet žestokih diskusija u pogledu izgleda.(Slika 3)

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.