AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 618cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 63 Ks pri 9500 okr/min i 57 Nm pri 6750 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, spojka u uljnoj kupci. APTC sistem. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 300mm i dvoklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15 litara. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1459mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 180 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/60-17 i 160/60-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 190 km/h. |
Multistrada 620 (2005- 2007. god) je agilan sport- touring motocikl na koji se ugrađuje pogonski agregat koji pokreće i Monster 620.(Glavna slika)
Iako posjeduje pogonski agregat od 618 cc, mala Multistrada se pokazala okretnijim i reaktivnijim motociklom u vožnji u odnosu na većeg brata koji posjeduje pogonski agregat od 992 cc i raspoaže većom snagom.(Slika 1)
Multistrada 620 je i dio voznog parka Taljanske policije i za tu namjenu se dodatno ugrađuju (crash barovi), tj bočno postavljene cijevi za zaštitu pri eventualnom padu koji je itekako moguć pri policijskim potjerama te dodatna rasvjetna tijela, kamere i rotirajuće svijetlo.(Slika 2)
Prepoznatljiv prednji kraj Multistrade s pokazivačima smjera integriranim u retrovizore, ujedno je i predmet žestokih diskusija u pogledu izgleda.(Slika 3)