Paul Smart/GT 1000/Sport 1000 S/Sport 1000. S Biposto


Paul Smart/GT 1000/Sport 1000/ Sport 1000 S Biposto
AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI L-koncepcije.
HLAĐENJE Zrakom.
OBUJAM 992cc.
SNAGA I OKRETNI MOMENT 92 Ks pri 8000 okr/min i 91,1 Nm pri 6000 okr/min.
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. Pokretanje ventila remenom.
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. KVAČILO-komanda, hidrauliča, suha spojka (Paul Smart i GT 1000). Spojka u uljnoj kupci (Sport 1000 i Sport 1000 Biposto).
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta.
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO 15 litara.
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK 1425 mm.
SUHA TEŽINA (bez tekućina) 185 kg.
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA 120/70-17 i 180/55-17.
MAKSIMALNA BRZINA Oko 210 km/h.

Modeli: Paul Smart GT 1000, Sport 1000 S i Sport 1000 S Biposto, su moderne retro replike koje izgledom kopiraju Ducati motocikle koji su se proizvodili od početka sedamdesetih godina dvadesetog stoljeća.

Ducati je počeo s proizvodnjom tih modernih retro modela 2006. godine a dizajnirao ih je Pierre Terblanche.

Ta četiri retro modela se razlikuju međusobno smo izgledom, dok su pogonski agregati isti na svim modelima i razvijaju identičnu snagu.

Jedina razlika je u mjenjčkoj kutiji koja je kod Sport 1000 S i Sport 1000 Biposto u uljnoj kupci a kod modela Paul Smart i GT 1000 je suha spojka.

Sve modele pokreće opet već dobro poznati dvocilindrični (Desmodue) zrakom hlađeni pogonski agregat kakav se ugrađuje na modele Monster 1000 DS i Monster S2R 1000 te Multistradu 1000 DS i model SS 1000 DS.

Paul Smart L.E.

Ovo je verzija koja se proizvodi u limitiranoj seriji a nazvana je Paul Smart po Ducatijevom vozaču koji je pobjeđivao na sličnom takvom motociklu koji je bio izveden u istim bojama kao na slici. (Glavna slika)

Paul Smart je Engleski trkač koji je dvadeset i trećeg travnja 1972. godine pobjedio u Imoli na Ducatijevom motociklu čija replika je na slici ali je taj motocikl imao pogonski agregat od 750 cc a ne 1000 cc kao ova replika na slici 1.

Paul Smart prima medalju u mlađim danima svoje karijere.(Slika 2)

Paul Smart potpisuje svoju repliku u starijim danima.(Slika 3)

GT 1000 namjenjen za svakodnevnu uporabu, kako i tih prošlih vremena, tako i danas a odlikuju ga jednostavni dizajn i izostanak plastičnih oplata kako bi se naglasio kultni šarm motocikla tih starijih ali ipak ne tako davnih vremena.(Slika 4)

Sport 1000 S, u S varijanti serijski dolazi sa poklopcem suvozačkog sjedala a u varijanti Biposto bez poklopca. (Slika 5)

Sport 1000 S Biposto. (Slika 6)

Sport 1000 Biposto.

Verzija bez prednjeg poluoklopa predstavlja naked varijantu Sporta 1000 S. (Slika 7)

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.