AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 992cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 92 Ks pri 8000 okr/min i 91,1 Nm pri 6000 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidrauliča, suha spojka (Paul Smart i GT 1000). Spojka u uljnoj kupci (Sport 1000 i Sport 1000 Biposto). |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15 litara. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1425 mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 185 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 210 km/h. |
Modeli: Paul Smart GT 1000, Sport 1000 S i Sport 1000 S Biposto, su moderne retro replike koje izgledom kopiraju Ducati motocikle koji su se proizvodili od početka sedamdesetih godina dvadesetog stoljeća.
Ducati je počeo s proizvodnjom tih modernih retro modela 2006. godine a dizajnirao ih je Pierre Terblanche.
Ta četiri retro modela se razlikuju međusobno smo izgledom, dok su pogonski agregati isti na svim modelima i razvijaju identičnu snagu.
Jedina razlika je u mjenjčkoj kutiji koja je kod Sport 1000 S i Sport 1000 Biposto u uljnoj kupci a kod modela Paul Smart i GT 1000 je suha spojka.
Sve modele pokreće opet već dobro poznati dvocilindrični (Desmodue) zrakom hlađeni pogonski agregat kakav se ugrađuje na modele Monster 1000 DS i Monster S2R 1000 te Multistradu 1000 DS i model SS 1000 DS.
Paul Smart L.E.
Ovo je verzija koja se proizvodi u limitiranoj seriji a nazvana je Paul Smart po Ducatijevom vozaču koji je pobjeđivao na sličnom takvom motociklu koji je bio izveden u istim bojama kao na slici. (Glavna slika)
Paul Smart je Engleski trkač koji je dvadeset i trećeg travnja 1972. godine pobjedio u Imoli na Ducatijevom motociklu čija replika je na slici ali je taj motocikl imao pogonski agregat od 750 cc a ne 1000 cc kao ova replika na slici 1.
Paul Smart prima medalju u mlađim danima svoje karijere.(Slika 2)
Paul Smart potpisuje svoju repliku u starijim danima.(Slika 3)
GT 1000 namjenjen za svakodnevnu uporabu, kako i tih prošlih vremena, tako i danas a odlikuju ga jednostavni dizajn i izostanak plastičnih oplata kako bi se naglasio kultni šarm motocikla tih starijih ali ipak ne tako davnih vremena.(Slika 4)
Sport 1000 S, u S varijanti serijski dolazi sa poklopcem suvozačkog sjedala a u varijanti Biposto bez poklopca. (Slika 5)
Sport 1000 S Biposto. (Slika 6)
Sport 1000 Biposto.
Verzija bez prednjeg poluoklopa predstavlja naked varijantu Sporta 1000 S. (Slika 7)