AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 992cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 95 Ks pri 7750 okr/min i 95 Nm pri 5750 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 16 litara. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1395mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 179 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 220 km/h. |
Model SS 1000 DS (2007.god).
Proizvodio se i u verzijama 620, 750, 800, 900 i 1000 centimetara kubičnih.
Svi modeli su bili identičnog izgleda a razlika je bila vidljiva jedino po širini stražnje gume, koja je bila užih dimenzija na manjim modelima.
2003. godine modeli 750 SS i 900 SS postaju 800 SS i 1000 SS a dobivaju i novog člana obitelji 620 SS.
2006. godine u proizvodnji ostaje samo model od 1000 cc, odnosno SS 1000 DS koji se proizvodio do konca 2007. god jer je i bio najprodavaniji model, odnosno modeli manje zapremine nisu bili toliko popularni na tržištu kao najkapacitetniji model iz razloga manje ukupne snage.(Glavna slika)
SS 1000 DS je sportski motocikl koji pruža vozaču sve najbolje karakteristike sportske vožnje u kombinaciji s vrhunskom ciklistikom i pogonskim agregatom umjerenih ambicija za ovu kategoriju motocikala, tj zrakom hlađeni dvocilindrični Desmodue pogonski agregat zapremine 992 cc.(Slika 1)
U okvir i ciklistiku prilagođenu za sportsku vožnju se ugrađuje pogonski agregat koji se nalazi i na Monsteru S2R 1000 i Multistradi 1000 DS.
Pogonski aregati koji su se ugrađivali u modele manjeg kapaciteta su također dobro poznati zrakom hlađeni dvocilindraši s Monstera 620, 750, 800 i 900. (Slika 2)