AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 992cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 107 Ks pri 8750 okr/min i 98 Nm pri 7250 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 3 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komada, hidraulična, spojka u uljnoj kupci. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 21 litara. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1430 mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 200 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 230 km/h. |
ST3 (2004-2008. god) je sportsko- turistički model kuće Ducati i jedini član Ducati obitelji koji u svojem pogonskom agregatu ima tri ventila po cilindru, Desmotre.(Glavna slika)
Postoji i verzija ST3 sa ABS kočionim sustavom, (ST3. ABS).
Ovaj motocikl je jedini čistokrvni sport- touring model tvrtke Ducati koji posjeduje sve elemente potrebne za udobnu vožnju kao što su: zaštita od strujanja zraka, jak i pouzdan pogonski agregat, udobno i veliko sjedalo i mogućnost ugradnje velikih putnih kofera.
Prethodnici modela ST3 su bili, ST4 i ST4S koji se izgledom nisu previše razlikovali od ST3, što znači da izgled koji je više iskrojen radi praktičnosti i primjenjivosti, nego radi ekskluzivnosti, ostaje i na novijem modelu a vrijednosti snage i okretnog momenta ne odskaću jako od vrijednosti koje razvija ST3.
Jedina veća razlika je ta, da se na ST3 ugrađuje spojka u uljnoj kupci a na modele ST4 i ST4S suha spojka, jer se radi o pogonskom agregatu koji je potekao s supersportskog modela 916.(Slika 1)
Ciklistika modela ST3 je tipična ducatijevska s čeličnim cjevastim okvirom u obliku rešetke.(Slika 2)
Pogonski agregat je netipičan za jedan Ducati motocikl jer posjeduje tri ventila po cilindru pa glave clindara izgledaju drugačije nego na svim ostalim Ducati agregatima ali zato će oni preciznijeg oka odmah zamjetiti da su ostali elementi u konsrukciji pogonskog agregata identični kao i na svim ostalim Ducati modelima. (Slika 3)