Aprilia RS4 125

Objavljeno: 14.07.2011


APRILIA JE PREDSTAVILA NOVI SUPERSPORTSKI MOTOCIKL OD 125 CM³

• Aprilia RS4 125 označava prekretnicu u evoluciji motocikla zapremnine 125 cm³.
Riječ je o prvom Aprilijinom motociklu zapremnine 125 cm³ s četverotaktnim pogonskim agregatom s eletronskim ubrizgavanjem.

• Kao prvijenac za tu klasu motocikala Aprilia nudi inovativni Aprilia Quick Shift sustav, sofisticirano tehničko rješenje koje proizlazi iz sestrinske Aprilije RSV4 APRC.

Aprilia predstavlja novi supersportski motocikl za mlade vozače koji je plod izvanrednog tehničkog iskustva i iskustva u natjecanjima koje je učinilo ovu marku iz Noalea najtrofejnijom talijanskom i europskom markom koja sudjeluje na svjetskim prvenstvima.

RS4 125, prvi Aprilijin supersportski motocikl u toj klasi s četverotaktnim pogonskim agregatom s elektronskim ubrizgavanjem, mladim entuzijastima pruža maksimalnu razinu tehnoloških inovacija, efikasnosti šasije, aktivne sigurnosti i kvalitetnih komponenti.

Ovaj motocikl pripada obitelji talijanskih motocikala s najboljim performansama od kojih se posebno ističe RSV4, izvanredni motocikl koji je u prošlogodišnjem Superbike prvenstvu osvojio dva naslova svjetskog prvaka.

APRILIA SPORTSKI MOTOCIKLI: POBJEDNIČKI DNK
U svojoj kratkoj povijesti Aprilia je osvojila 45 naslova svjetskog prvaka (36 u Moto GP prvenstvu, 2 u Superbike prvenstvu i 7 u off-road natjecanjima) i na stotine pobjeda u utrkama te je postala najtrofejnija talijanska i europska marka s 282 pobjede u Moto GP prvenstvu.
Upravo u najmanjim kategorijama Aprilia se dokazala kao prava ''škola za prvake''. Na Aprila 250 i 125 motociklima serije RS (RS, RSV, RSW i RSA) vozači kao što su Biaggi, Rossi, Melandri, Stoner, Lorenzo i Simoncelli postigli su svoje najveće pobjede.

Svakog vikenda, diljem svijeta, Aprilia motocikli dolaze na staze kako bi sudjelovali u međunarodnim i lokalnim utrkama te ponosno predstavljaju talijanski i europski motociklizam, podupiru želju motociklista za natjecanjem i podižu mlade vozače na putu do svjetskih prvenstava.

Aprilia je oduvijek prenosila iskustvo iz natjecanja i tehnička znanja u serijsku proizvodnju. Uz izgled, na serijski motocikl prenosila se i tehnologija, što je od samog početka Apriliju postavilo kao apsolutnog lidera u supersportskoj klasi 125.
U toj je klasi Aprilia predstavila bezbroj inovativnih koncepata i rješenja te diktirala trendove koje su pratili ostali proizvođači.
Od 1993. godine do danas prodano je više od 100.000 Aprilia RS 125 u više od 30 zemalja diljem svijeta.

Sada Aprilia RS4 125 dovodi koncept sportskog motocikla, za mlade vozače koji žele uči u svijet motociklizma s pravim motociklom, na novu tehnološku razinu.

Aprilia RS4 125 prirodni je nasljednik i najnaprednija evolucija Aprilije RS 125, motocikla koji je godinama dominirao u klasi sportskih motocikala zapremnine 125 cm³. Taj je motocikl postavio nova mjerila u svom segmentu te je i danas najtraženiji motocikl među natjecateljima u Sport Production kategoriji.

Aprilia RS4 125 uvodi novi, napredni, četverotaktni agregat u sportski segment, dok primjenjuje izgled i tehnička rješenja koje je naslijedio od modela RSV4, superbike-a koji je doveo Apriliju do pobjede u WSBK prvenstvu 2010. godine.

DIZAJN
Aprilijine boje i upadljiv dizajn motocikla RS4 125 reflektiraju Factory verziju supersportske Aprilije RSV4. RS4 dijeli više od samog izgleda s opakom cestovnom verzijom motocikla koji dominira SBK prvenstvom.
Dizajn oklopa i spremnika goriva, jedinstven izgled prednjeg kraja s tri svjetla podignuta iznad otvora za usis zraka i spektakularni uzdignuti rep motocikla identični su onima na V4 modelu s 1.000 cm³ koji je postavio nove standarde po pitanju stila i tehnologije u svom segmentu.

Opsežna ispitivanja aerodinamike rezultirala su minimalnim površinama oklopa bez umanjivanja zaštite od vjetra, koji ponosno pokazuju naprednu mehaniku modela RS4 umjesto da je skrivaju.

Kao rezultat toga, okvir, i pogonski agregat nisu skriveni već su važan dio dizajna Aprilijinog supersportskog motocikla male zapremnine. S trostrukim prednjim svjetlom Aprilia RS4 ima odlučan i agresivan izgled koji prednjem kraju motocikla daje jedinstven karakter.

LED stražnje svjetlo izvanredno se uklapa u ultra kompaktni rep motocikla te pruža odlično osvjetljenje.

Oklop, razvijen uz brojna testiranja u zračnom tunelu te uz iskustvo iz natjecanja, pruža odličnu zaštitu od vjetra kao i vrhunsku aerodinamiku.
Uz doprinos agresivnom izgledu motocikla, prednji oklop i rep motocikla unaprjeđuju performanse motocikla po pitanju maksimalne brzine.

Na Apriliji RS4 jedan dodatni detalj naglašava razinu sofisticiranosti ovog motocikla; ispušni sustav, evidentno inspiriran natjecateljskim motociklima, u potpunosti je integriran u donju oplatu motocikla. Rješenje koje ne ostavlja samo vizualni dojam već znatno doprinosi dinamici motocikla dodatnim centraliziranjem mase.

POGONSKI AGREGAT
S Novim RS4 125 Aprilia potvrđuje svoju ulogu vodećeg proizvođača u segmentu sportskih motocikala male zapremnine, namijenjenih mladim vozačima, u kojem stvara modele koji nadmašuju očekivanja i najzahtjevnijih vozača.

Sofisticiranu arhitekturu šasije modela RS4 upotpunjuje najnapredniji pogonski agregat.

Apriliju RS4 pokreće novi, tekućinom hlađeni, jednocilindrični pogonski agregat s četiri ventila, dvije bregaste osovine i elektronskim ubrizgavanjem.
Ovaj agregat pruža za ovu klasu zakonski maksimalno dozvoljenih 15 KS uz linearnu isporuku snage i ekološku svijest zadovoljavajući i najstrože ekološke norme.

S mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, koji vozaču omogućavaju maksimalno iskorištavanje snage agregata, Aprilia RS4 pruža nenadmašne performanse u klasi po pitanju snage na visokim okretajima kao i po pitanju iskoristivog raspona broja okretaja, minimalnih vibracija i izvanredne pouzdanosti.

APRILIA QUICK SHIFT
Po prvi puta na motociklu od 125 cm³ Aprilia nudi inovativni Aprilia Quck Shift sustav, sofisticirano tehničko rješenje koje proizlazi izravno iz sestrinske Aprilije RSV4 APRC odnosno iz Aprilijinog iskustva iz Svjetskog Superbike prvenstva.

Princip rada je sličan kao na modelu RSV4 iako je donekle pojednostavljen.
Sustav i na modelu RS4 pruža prekid okretnog momenta prilikom promjene stupnja prijenosa ovisno o trenutačnom stupnju prijenosa, otvorenosti gasa i broju okretaja motora, ali je kod ovog modela brzina prebacivanja iz jednog stupnja prijenosa u drugi fiksna.

Prednost korištenja ovog sustava dostupnog u popisu dodatne opreme je jednostavno mijenjanje stupnjeva prijenosa iz nižeg u višeg bez korištenja spojke i zatvaranja gasa. Time izmjena stupnjeva prijenosa postaje jednostavnija i brža.

ŠASIJA
Šasija je bez sumnje vrhunac projekta RS4.
Građena je na osnovu Aprilijinog iskustva u SBK i Moto GP prvenstvima te koristi grede od lijevanog aluminija s poprečnim ojačanjima. S najnaprednijim dizajnom, ova ekstremno laka struktura nudi visok stupanj torzijske čvrstoće.
Prednji ovjes najbolji je u klasi s upside down vilicom promjera 41 mm, eloksiranim mostovima i hodom kotača od 110 mm.
Straga je jednostruki amortizer spojen izravno na asimetričnu stražnju vilicu.

RS4 125 ponosi se najboljim kočnim sustavom u klasi s prednjim diskom promjera 300 mm i radijalnom kočnom čeljusti s 4 klipa te stražnjim diskom promjera 218 mm s jednim kočnim klipom.
Kotači od 17'' opremljeni su gumama dimenzija 110/80 sprijeda te 130/70 straga.

STANDARDNA OPREMA
Multifunkcijska analogno/digitalna instrumentna ploča s LCD zaslonom inspirirana je onom na modelu RSV4 dok šesterokraki dizajn kotača naglašava sportski karakter najnovijeg Aprilijinog sportskog motocikla male zapremnine.

Suvozačevo sjedalo je još jedan primjer ekstremne sofisticiranosti Aprilijinih motocikala.
Umjesto korištenja nepraktičnih vijaka, stražnje sjedalo se može izmijeniti s oklopom uz korištenje tipke za brzo otpuštanje.
Time ovaj motocikl u trenu transformirate iz dvosjeda u jednosjed (dostupno kao dio dodatne opreme).
Ispod sjedala nalazi se praktični pretinac koji je najprostraniji u ovoj klasi motocikala.

BOJE
Nova Aprilia RS4 125 dostupna je u Racing Crnoj i Racing Bijeloj boji te kao sportska SBK replika koja nosi boje Aprilia Alitalia RSV4 SBK, motocikla s kojim su Max Biaggi i Aprilia Racing team osvojili naslove svjetskog prvaka na Svjetskom Superbike prvenstvu.
Aprilia RS4 već je dostupna u Aprilia salonima po cijeni od 34.390 kn za gotovinsko plaćanje.