DesertX je prvi moderni Ducati s 21 inčnim prednjim kotačem i 18 inčnim stražnjim, ovjesom s dugim hodom i novim okvirom dizajniranim posebno za off-road iskustvo. Estetika DesertX-a uspijeva kombinirati sugestiju "Dakaraca" retro analogni stil i digitalni stil u isto vrijeme. Izgled je zapravo nadahnut Cagivinim modelom Elefant 900 koji je bio pokretan ducatijevim pogonskim agregatom, zračno hlađeni V-Twin na kojem su 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća mnogi poznati Rally vozači vozili utrku Pariz-Dakar. DesertX je vrlo kompaktan i ... Pročitaj nastavak
Na početku testa bi željeli zahvaliti tvrtki MotoMondo iz Zagreba što nam je ustupila svoj salonski primjerak Aprilie Tuono 660 i time omogućila da testiramo ovaj preljepi motocikl kako bi Vam u testu koji slijedi mogli prenijeti svoje dojmove. Pa počnimo od izgleda. Tuono 660 je svojom pojavom vrlo sličan svojem starijem bratu Tuonu V4 no više podsjeća na RS 660. Osim izgleda naslijedio je i ostale stvari koje su nam se svidjele kod velikog Tuona, a to je rigidan ... Pročitaj nastavak
Ducati Diavel 1260 S je nasljednik modela Diavel 1200 koji je do sada imao dvije reinkarnacije. Kakva je treća reinkarnacija Vraga iz Bologne donosimo u nastavku. Da podsjetino, Diavel na talijanskom narječju iz Bologne znači Vrag a naš testni Diavel 1260 S ima itekako vražjih karakteristika no one su umanjene ugradnjom elegantnijeg i smirenijeg pogonskog agregata, te ispušnog sustava koje je prezagušen Euro normama. Izgled Diavela 1260 njeguje dobro poznata niska i izdužena silueta s stražnjim masivnim kotačem, odnosno naplatkom, ... Pročitaj nastavak
FXDR 114 je novitet iz tvrtke Harley Davidson koji cilja na dobnu skupinu ljubitelja motocikala u rasponu od dvadeset pet do četrdeset godina. Američka tvrtka iz Milwaukee-ja se želi demografski okrenuti mlađoj populaciji željnoj više sporta a manje klasike a da li je ovim modelom to uspjela donosimo u ovom testu FXDR 114. Dakle Harley FXDR 114 je potpuno novi koncept iz tvrtke Harley koji nema svojih prethodnika, stoga ćemo mi u ovom testu navedeni motocikl usporediti s Harley V-Rod-om ... Pročitaj nastavak
Nestrpljivo smo očekivali dolazak Scramblera 1100 na tržište zbog znatiželje kako će tvrtka Ducati reinkarnirati Scramblera s pogonskim agregatom zapremine od preko jedne litre, te želje da isprobamo klasičnog Cafe Racera kojem stila i šarma ne nedostaje. Na testu smo imali verziju Scrambler 1100 Special koji serijski dolazi s sniženim upravljačem, prednjim i stražnjim aluminskim blatobranima, kromiranim ispušnim cijevima, crnim felgama s žbicama, aluminijskim bočnim poklopcima spremnika goriva, stražnjom aluminijskom vilicom koja je dodatno polirana i posebno dizajniranim materijalom kojim ... Pročitaj nastavak
Vremenske prilike nam nisu bile baš sklone ali smo se ipak odvažili i pospremili kilometražu s Ducati Multistradom 950. Multistrada 950 je bazirana na većem modelu Multistradi 1200 od kojega preuzima izgled i vozne karakteristike, no s nekim razlikama kao naprimjer stražnja vilica koja je na većem modelu jednostruka a na Multistradi 950 dvostruka, prednja maska koja nije lakirana cijela u istoj boji kao kod Multistrade 1200 te ima crni „kljun“, kotači su drugačijih dimenzija, te naravno sam pogonski agregat ... Pročitaj nastavak
Isprobali smo novog Ducati SuperSporta inače jednog od legendarnih Ducatijevih motocikala koji su se proizvodili još od davne 1988. godine te su bili pokretani zrakom hlađenim V-Twin Desmodue (dva ventila po cilindru) pogonskim agregatima. Navedena era zračnjaka je trajala do negdje 2007. godine kada je proizveden posljednji SS 1000 DS te je od tada SuperSport pao u zaborav. No evo, deset godina poslije tvrtka Ducati je odlučila oživiti legendu te je konstruirala zaista prekrasan i performansama bogat motocikl koji je ... Pročitaj nastavak
Test Ducati Multistrade 1200 S smo odradili u optimalnim uvjetima. Vrijeme nas je poslužilo a i ceste za koje je Multistrada kao stvorena su nam bile u blizini. Sve što je trebalo napraviti je, odjenuti opremu, natankati spremnik goriva i krenuti nekamo daleko. Dojmove o tome kakva je nova Multistrada 1200 S donosimo u nastavku. Krećemo od izgleda. Mogli bismo reći da je izgled Multistrade nešto oko čega se lome koplja još od prvog modela iz 2003. godine. Tako će ... Pročitaj nastavak
Well, well, well XDiavel is the first true cruiser from the Ducati. So far there was Diavel that was more in the area of power-cruiser meets naked philosophy, and now there is a true cruiser from Ducati that all the custom-cruiser fans were waiting for. All Ducati motorcycles have this special sporty character which is a part of the charm and Ducati charisma, XDiavel is a cruiser but the sporty spirit and the charisma are present. Letter X stands for ... Pročitaj nastavak
We decided to make an addition to Aprilia Pegaso Strada Hard Test since our last test in the September 2014., so we made some serious big service maintenance 70.000 km. As always, the service maintenance was performed by highly experienced mechanic Miroslav Oslaković who has long history with Aprilia and other machines. We wont repeat the basics about Pegaso Strada 650 so if you want to know more you can read the previous test from 2014. What was done? Our ... Pročitaj nastavak
From 1962 until 1974 Ducati produced single cylinder motorcycles for the American market. These first Scrambler had 2-valve, 4-stroke, air-cooled engines with engine capacity of 250 cc, 350 cc and 450 cc. First Scramblers were street-legal dirt bikes, designed for dirt-track racing in the USA. In the 2014 Ducati had decided to revive this model with a modern technology touch. The new model, with an 803 cc engine rated at 75 hp, is offered in four configurations: Classic, Urban Enduro, ... Pročitaj nastavak
Among our redaction office motorcycles ther is one Aprilia Pegaso Strada 650 from the year 2007. with over 60.000 kilometers. So we decided to make a review and hard test of this beautiful and very practical motorcycle. First we must say that we didnt had any problems with this motorcycle, because the Pegaso was taken to the regular service maintenace every 5000 km and every 10.000 km depending on the service book recommendation. Our Pegaso Strada is a stock equipped ... Pročitaj nastavak